pine problem [VYRESENO]

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Středa Únor 14 17:03:43 CET 2001

Zdravim.

Bohuzel problem je v pine samotem. Jak jsem se dozvedel, tak novejsi verze
jsou vice nachylne k padani pri nestandartnich e-mailech.
Aplikoval jsem downgrade na pine-4.21-6mdk a uz mohu problemovou slozku
nacist. Snad se tim do budoucna vyresi problemy.

Lukas

"Lukas Cirkva" <L.Cirkva na sh.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:96caoe$a8u$1 na ns.felk.cvut.cz...