pine problem

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Středa Únor 14 09:38:53 CET 2001

"Libor Pavlik" <libor.pavlik na etnetera.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3A8A398A.7C1BD264 na etnetera.cz...

> tady by mohla byt chyba
>
> netscape si do tech slozek uklada jeste pomocny *.summary soubory a na
> tech by ten pine mohl padat, kdyz je smazes nic se nestane, akorat pri
> pristim nacteni ty slozky v netscapu to bude trvat o chlup dyl.
>
> Liboru

NN za to ted nemuze, zrovna k tomuto kontu jsem pomoci netscape
nepristupoval, ale v praci na Solarisu mivam s pine stejny problem a tam
pouzivam prevazne NN.

Jak jiz zde nekdo napsal, muze to byt i spatnym e-mailem. Je mi podezrele,
ze nemohu precist pomoci pine zrovna slozku kam se mi ukladaji e-maily z
konference. :o)

Lukas