Jaky nejvetsi HDD lze pouzit na 386SX

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Středa Únor 14 14:32:45 CET 2001

Pouzivam EZ-drive, protoze mi tenkrat (je to rok a pul) nic jineho nezbylo.
Pokud je to takove riziko ho pouzivat, da se snad ta nulta stopa nekam
zalohovat, ne? Co takhle do hlavicky extended partition nebo jeste
jednoduseji na disketu?

>   Tak EZ drive je presne to, co nikdy nepouzivej. Uz jenom proto, ze si vede
> tabulku co kam preklada nekde v 1. stope a pokud se ti s ni cokoliv stane
> (ver ze to bude velice casto) tak jsou veskera data v haji.

S pozdravem

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?