Pripojeni SCO svazku

Radek_Skotak na eurotel.cz Radek_Skotak na eurotel.cz
Čtvrtek Únor 15 11:35:53 CET 2001

Zdravim vsechny
Je tu nekdo, kdo pod linux (RH 7.0 CZ , kernel 2.2.18) pripojoval svazek s
SCO file systemem?
Mam v jadre podporu pro sysv , ale stejne me mount odmitne se "standardni"
hlaskou 32.
Vypada to asi takto: (pardon za cestinu v hlasce)
[root na linux-sco /root]# mount -t sysv /dev/hda3 /hda3-sysv
mount: chybný typ ss, chybný přepínač, chybný superblok na /dev/hda3
       nebo přílią mnoho připojených systémů souborů

Problem je asi v tom, ze SCO nativne pouziva vlastni files system
(tusim HSFS, ale nesjem si ted jist a ten server je 200 km ode mne)
ktery linux nepodporuje. Snazil jsem se najit nejake ovladace na webu,
ale neuspel jsem. (Je to cca rok zpatky). Nasel jsem neco co sice vypadalo
nadejne, ale bylo to komercni.

                         Radek