ICQ on Redhat7

Tomas Vida vida na uniware.cz
Čtvrtek Únor 15 12:05:22 CET 2001

Dobry den,
omlouvam se za tento dotaz. Asi se budete smat, ze si s touto jednoduchou
veci nevim rady. Jsem na Linuxu zacatecnik. Teprve se ucim, co, jak a kde.
Klidne me odkazte na jinou konferenci - pro amatery.

Muj problem:
RedHat 7.0, kernel 2.2.16-22, squid na portu 3128, sendmail, apache
dve interni site
- 212.71.147.65 / 255.255.255.224
- 192.168.147.65 / 255.255.255.224

Potrebuji:
- aby veskery provoz www a ftp sel pouze pres squid (tzn., ze kdyz si
uzivatel ve Win98 vypne proxy, tak mu to nepojede)
- aby na obou sitich bezelo ICQ
- zakazat vsechny ostatni protokoly (hotline, realaudio, napster...........)
- aby se tyto zakazy netykaly adresy 212.71.147.70 (tzn. ze tato adresa
nebude nicim omezena)

Muzete mi s tim prosim nekdo pomoct? Uz jsem si precetl asi "tunu" ruznych
how-to, ale nejsem z toho moudry. Je to dano mou nezkusenosti s linuxem.
Vim, ze se to dela pomoci IPCHAINS, IPMASQADM... Ale jak jsem rekl, jejich
man a how-to pro men nejsou moc srozumitelne.

Diky za jakoukoli pomoc

Zdravi
Tomas Vida, Uniware