Midgard - expat - nastaveni PATH (RH 6.2)

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 15 17:12:01 CET 2001

On 15/02/2001, Luboš Horňa wrote:

> Ja jsem to v podstate nepovazoval za chybovou hlasku. Nicmene jsem
> cestu "/usr/local/lib" zapsal do /etc/ld.so.conf a spustil ldconfig.
> Ale kdyz spustim "rpm -i --test midgard-1.4-1.i386.rpm", tak vypise
> chybne zavislosti "expat >=1.95.1 je nutne pro midgard..."
> "libexpat.so.0 je nutne pro midgard..."
>
> takze uz nevim cim to je ...

Je to tim, ze rpm nehleda ten soubor na disku, ale v databazi balicku.
Tedy pokud tam ten expat nenainstalujete z rpm, bude Vam to holt rvat a
nezbyde, nez pouzit --nodeps.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka