Midgard - expat - nastaveni PATH (RH 6.2)

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Čtvrtek Únor 15 17:23:06 CET 2001

On 15-Feb-2001 Luboš Horňa wrote:
> Ja jsem to v podstate nepovazoval za chybovou hlasku. Nicmene jsem cestu
> "/usr/local/lib"
> zapsal do /etc/ld.so.conf
> a spustil ldconfig. Ale kdyz spustim "rpm -i --test midgard-1.4-1.i386.rpm",
> tak vypise chybne zavislosti "expat >=1.95.1 je nutne pro midgard..."
> "libexpat.so.0 je nutne pro midgard..."

Nejsem expert na RPM natoz na zavislosti, ale ciste obecne bych zkusil ldconfig
-v a ve vystupu bych hledal libexpat (grepem). Pokud je to OK, tak bych pouzil
me oblibene parametry --force --nodeps a na binarku midgardu pustil ldd a
pokud je ve vystupu nalezena knihovna pro expat tak je to OK. Jinak je
samozrejme mozno nainstalovat expat z RPM.

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
Tel.: +420241442481
Fax: +420241441572