OT: primarni oddily

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 15 18:20:45 CET 2001

On Thu, 15 Feb 2001, Miroslav BENES wrote:

> To jsem nikde necetl. Ja to bezne pouzivam.

> Jo. A vy ?

Taky 386SX40 MHz + 2M RAM + 120M HD + GRAFIKA TRIDENT s 512k ram

> Uplne normalne. HA !

> Ja nerikam, ze jsem je vytvarel fdiskem z DOSu. Ja tvrdim, ze se daji
> vytvorit a ze je DOS/WIN9x umeji pouzivat. Nic vic.

Takže program třetí strany.

Čili to shrnu:

MSDOS a WIN neumí udělat dva primární oddíly které by byly vidět naráz.
Pokud ale oddíly vytvoříme jiným programem třetí strany ( třeba Linux )
jdou udělat dva primární oddíly které MSDOS vidí obě.

Je to tak správně ?

Takže to skusím, mám 486ku s linuxem a mám tam i ten starý disk 120M a
skusím tam tedy linuxem udělat 2 primární oddíly a nainstalovat
MS-DOS 6.20 a dám potom vědět.

PS. Jak přesne jste ty oddíly vytvářel - popis ?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.