OT: DocBook

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Čtvrtek Únor 15 23:07:32 CET 2001

    IMP> Už jsem si vybral DocBook, ale je to hrozný propletenec všech
    IMP> možných katalogů, dssl souborů, dtd souborů, takže snad to dám
    IMP> jednou dohromady.  Zatím budu psát v HTML.

To HTML vřele nedoporučuji -- žádná menu, obsahy, rejstříky (vše nutno
dělat ručně) a logické formátování textu, obtížný tisk a prohledávání,
netriviální konverze do jiných formátů.  Z hlediska uživatele je HTML
jako *zdrojový* formát dokumentace velmi nepohodlný.

Je lépe dát si tu práci a DocBook rozchodit.  Po technické stránce stačí
použít balíky z funkční distribuce Linuxu a neměla by s tím být námaha
žádná.  Po stránce práce s DocBookem je asi nejlépe se porozhlédnout na
http://www.docbook.org.

Milan Zamazal

--
Here is my advice, don't try to program the bleeding edge for the
general populace unless you really, really, really like migraines.