fdisk

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Únor 16 06:02:15 CET 2001

>   Nazdar lidi
> nevite jestli exiostuje na Linuxu jeste neco jineho na rozdeleni
> disku nez je program fdisk?
>

>                                  KaçiYka VĄtŘzslav
>                              vitezslav.kasicka.fs na vsb.cz

Parted. Ale ted nedokazu s urcitosti rici, zda pouze meni velikost
partitions ci je umi i zakldat a rusit. Ziskal jsem jej z powertools pro
RH7.0, ale do dnesniho dne jsem se nedostal k tomu, abych jej prubnul.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz