soubory v tmp

Gilhad gilhad na iname.com
Pátek Únor 16 12:59:38 CET 2001

Miroslav PRAGL wrote:

> jejda, ja zil v tom, ze vetsina unixu toto dela automaticky (pri startu
> smazne /tmp). Mylim se?

Minimalne ten muj (RH6.1+ doma, RH6.2+ v praci) to nedela.
Muze to ale byt i volbama, mam tendenci nejdriv vsechny "chytre" a
zvlaste "automagicke" fe\atury vypnout a pak teprve zkoumat, co delaji,
a jestli bych je (eventualne) nechte prece jen pouzit. Tedy kdyz mam cas
zkoumat ....
Asi to bude tim, ze jsem driv delal na Windows a tam to byla malem
otazka preziti ...

A vubec mam pak lepsi pocit, ze vim, co se deje a ze se nedeje nic, co
jsem nepovolil ....
(V jistych mezich - vetsinou se mi nechce kecat jadru do toho, kterou
konkretni cas RAMky prideli kteremu konkretnimu procesu ;-)
--
Zdravi
    Gilhad

Manga:		http://gilhad.zoom-int.cz/manga/index.php