fdisk

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pátek Únor 16 08:05:57 CET 2001

Zdravim.
Zase sa Vam do toho trochu zamiesam, ak dovolite.
----- Original Message -----
From: Novy David <novy na HRADEC.UHUL.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, February 16, 2001 6:58 AM
Subject: RE: fdisk

> FDISK je takovej těžkopádnej ale CFDISK je uživatelsky velmi přijatelnej

Pouzival som fdisk aj cfdisk a lepsie skusenosti mam s fdiskom. V cfdisku sa
mi nepodarilo vzdy urobit presne to, co som chcel, zatial co v fdisku ano.
Mam dojem, ze vsetky na prvy pohlad lepsie programy vzdy robia nieco samy od
seba, nieco naviac, co nie vzdy potrebujem a dokonca niekedy to nie je
ziaduce. Preto radsej pouzivam program, ktory mi urobi presne to, co chcem a
fdisk takym programom zarucene je. Nikdy som nepotreboval nejaky lepsi, a to
ani vtedy, ked som instaloval napr. Win95, Linux a Solaris na jeden fyzicky
disk.
To je zatial k tejto problematike vsetko.
Prajem Vam prijemny den.

Ing. Juraj Hilovsky
CVT PU
Presov