fdisk

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Sobota Únor 17 10:39:55 CET 2001

> Baze, me se stalo s PM5, ze mi zmenil geometrii disku. Nevim, jak to udelal,
> ale ted se mi hlasi LBA jako 240 hlav a tohle nerozdejchaly zase Windousy.
> Linux si z toho zas tak moc nedelal, ale Win sly do kytek. Musel jsem Vsechny
> partisny zrusit, pomoci Win fdisku vytvorit vfat partisnu, tu pak naformatovat
> a pak dodelat ostatni. Dobra libustka. Od te doby nic jineho nez PM nepouzivam.
> ;-)
Mne se stalo neco podobneho v parted, kdyz jsem sel pres cylindr 1023.
Oznacil partisnu jako LBA. Kdyz jsem to vratil (jen o 4 cyl), vratilo se to
zpet a na prvnich 64 stopach partisny chybel vzdy prvni sektor, tzn MBR,
boot, FAT1, FAT2, koren a par souboru. Dalo to sice praci, ale dalo se to
opravit (az na tech par nepodstatnych souboru). Myslim si, ze u toho PM
byl stejny problem.

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?