fdisk

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Únor 16 15:58:19 CET 2001

Vladimír Volčko wrote:

> Ja PM pouzivam dlouhou dobu a  sem s nim spokojen  - pri zmensovani a
> zvetsovani
> partisen  (ext2,linux swap, fat,fat32,ntfs,ext2,linux swap) sem o data nikdy
> neprisel, ale ve dvou pripadech
> sem data pohrbil ... stalo se to vzdycky pri presouvani partisny (move). Po
> techto zkusenostech provadim
> "move" operace vzdy ze zatajenym dechem :-)

Baze, me se stalo s PM5, ze mi zmenil geometrii disku. Nevim, jak to udelal,
ale ted se mi hlasi LBA jako 240 hlav a tohle nerozdejchaly zase Windousy.
Linux si z toho zas tak moc nedelal, ale Win sly do kytek. Musel jsem Vsechny
partisny zrusit, pomoci Win fdisku vytvorit vfat partisnu, tu pak naformatovat
a pak dodelat ostatni. Dobra libustka. Od te doby nic jineho nez PM nepouzivam.
;-)

Libor Chocholaty