Vývojové prostøedí

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Únor 17 14:31:17 CET 2001

Ahoj!

> quli kernelu, neb mel 4MB RAM, samozrejme, ze asi existuji konstrukce,
> ktere polozi kazdy prekladac (to je tak, kdyz se do prekladu jazyku
> vklada inteligence, videl jsem prekladac C++ psany pres YACC, takze bych
> si tipnul, ze stale je algoritmizovatelny preklad (LALR?)).

Konstrukce, ktere polozi kazdy prekladac? Ouch?

Takova konstrukce se prida do gcc testsuite, a tim se zajisti ze
pristi verse uz neshodi. Mate nejakou takovou konstrukci?
								Pavel
PS: Prosim kopii osobne, at se mi to nestrati v zaplave cslinuxu...
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org