harddisk -> sleep

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Sobota Únor 17 17:43:32 CET 2001

Je blaznive tvrdit, ze nema vyznam zastavovat disky. Nedavno u resene 386ky se prave neco podobneho uvazovalo. Je preci vzhledem k cene (300 KC disketovka, 300 Kc 100 MB Disk) pouzit pevny disk.

Pokud se pocita, ze pevny disk je nutny pouze na rozbehnuti pocitace neni od veci ho vypnout jak kvuli uspore energie, tak kvuli hlucnosti. Navic odhlucnene bedny maji horsi chlazeni, coz by se mohlo projevit. Tady to tedy rozhodne prospeje.

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C
Zbyněk Jun <Zbynek.Jun na interchemia.cz> píše v diskusním příspěvku:95nf57$198n$1 na ns.felk.cvut.cz...