harddisk -> sleep

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Únor 18 11:24:22 CET 2001

On Thu, 15 Feb 2001, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

Mám MB taky s tímto čipsetem a APM funguje OK, u mě je problém pokud
nastavím u pamětí auto tak se to u linuxu kousne, nutno nastavit na
manuál. Jinak taky se to kouše když nastavím v BIOSu položku:
Memory Hole Below 16Mb na jinou hodnotu jak NONE, nebo tu největší.
MB má 32M ram. Paměti jsou ok - jiné OS to nedělají.

Jinak v desce mám procesor od AMD a na desce je propojka na volbu typu
procesoru INTEL, AMD, CYRIX, pokud ji dám na AMD tak APM nefunguje po
uspání se již nikdy neprobudí ať nastavuji v BIOSu co chci, pokud ale
nastavím INTEL bios pozná procesor jako AMD a APM funguje po správném
nastavení v BIOSu .

  Bus  0, device  16, function  0:
    Host bridge: UMC UM8881F (rev 1).
      Medium devsel.  Master Capable.  No bursts.
  Bus  0, device  18, function  0:
    ISA bridge: UMC UM8886F (rev 1).
      Medium devsel.  Master Capable.  No bursts.

Jinak označení MB "PT2066 PCI"

> Jo, jmenuje se to noflushd.
> 								Pavel

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.