wvdial

Jiri Chaloupka chaloupka na mobshop.cz
Sobota Únor 17 21:29:42 CET 2001

Zdravim,
po delsi dobe jsem zacal zkouset linux a jsem yvstaven nasledujicim problemum
(podotykam, ze jsem pouzil distribuci SUSE 7.0, kterou jsem si pred koupi "pujcil" na odzkouseni - nechci platit pred tim, nez si overim ze mi bude vyhovovat, obzvlaste po problemech s instalaci verze 6.4, na druhou stranu je mi sympaticka dokumentace a poprodejni podpora ...)

Cili jedna se o to, ze kdyz dam pripojit k netu prex wvdial (v. 1.41), ke spojeni nedojde, hlaseni:

pppd daemon has died: pppd options error (exit code = 2)

ve var/log/messages stoji:

undefined symbol chap_passwd_hook
Couldn`t load plugin /usr/lib/password.so

soubor password.so v uvedene ceste je ...

Na zaver prosim o schovivavost, v linuxu jsem zacatecnikem ...

Diky Chaloupka