wvdial

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Únor 18 10:42:08 CET 2001

On Sat, 17 Feb 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> Zdravim,
> po delsi dobe jsem zacal zkouset linux a jsem yvstaven nasledujicim problemum
> (podotykam, ze jsem pouzil distribuci SUSE 7.0, kterou jsem si pred koupi "pujcil" na odzkouseni - nechci platit pred tim, nez si overim ze mi bude vyhovovat, obzvlaste po problemech s instalaci verze 6.4, na druhou stranu je mi sympaticka dokumentace a poprodejni podpora ...)
>
> Cili jedna se o to, ze kdyz dam pripojit k netu prex wvdial (v. 1.41), ke spojeni nedojde, hlaseni:
>
> pppd daemon has died: pppd options error (exit code = 2)

> [...]

Koukni na /etc/ppp/chap-secrets (aspoň u RH to tam je)
Měl bys tam mět uživatela a heslo k připojení na internet.

> Couldn`t load plugin /usr/lib/password.so
>
> soubor password.so v uvedene ceste je ...
>
> Na zaver prosim o schovivavost, v linuxu jsem zacatecnikem ...
>
> Diky Chaloupka

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.