OT: DocBook

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Únor 18 20:42:49 CET 2001

> Největší problém je, že je to takový kompilát SGML/XML. Kdyby to bylo čisté
> XML, tak bych se v tom snad vyznal líp, ale SGML je už trochu nad moje síly.
> Takže někde už spíše odhaduji, než abych věděl, co dělám. Toužím po
> nástrojích DocBooku, který by mě pořád netopil ve vodách SGML, ale nechal mě
> v průzračnějších vodách XML.

DocBook má v současné obě dvě verze - XML a SGML. Jakou si vyberete
záleží na vás, žádný kompilát to není. DSSSL styly pro Jade umějí
samozřejmě zpracovávat SGML i XML dokumenty. Při zpracování XML verze
DocBooku stačí před název dokumentu přidat ještě cestu k souboru s SGML
deklarací pro XML (obvykle soubor xml.dcl).

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz