wine, podpora sockets

Vladislav Svadlenka vsvadlenka na volny.cz
Neděle Únor 18 18:17:28 CET 2001

Diky, to by mohlo byt super,  jeste bych poprosil o informaci, pod kterou
verzi jadra ten modul beha a kde ho sehnat - na te strance, na kterou jste
mi dal odkaz je jen povidani.
Dekuji

"Tomas Pokorny" <t.pokorny na sh.cvut.cz> píse v diskusním príspevku
news:3A8F1E0E.DFDE9B3D na sh.cvut.cz...