StarOffice

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Únor 19 08:35:13 CET 2001

>Od:      Petr Šobáň <soban na centrum.cz> 16.02.2001 17:35:21
>
>On Thu, 15 Feb 2001, Milan Svoboda wrote:
>
> Lidi neblbnete, vzdyt se v tom stejne neda moc dobre cokoliv napssat.
>
>A proč ?
>
>Já na tom normálně pracuji, kreslím, dělám tabulku a to vše v pohodě,
>je pravda že start není nic velkého, chce to více paměti.
>
>PC K6-2 500MHz 64M RAM

Slape to i na K6-200 96MB RAM. Pravdou je, ze jsem asi mesic ladil
parametry Linuxu (hdparm apod.), prelozil si znovu jadro - zkratka
optimalizace. S predkompilovanym jadrem moc nedoporucuji - prinejmensim u
mne je to znat. Ale na druhou stranu - ted uz mi "svizne" slape i
prekladac:-)

Michal Vymazal