StarOffice

Pondělí Únor 19 09:13:26 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001 Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> Slape to i na K6-200 96MB RAM. Pravdou je, ze jsem asi mesic ladil
> parametry Linuxu (hdparm apod.), prelozil si znovu jadro - zkratka
> optimalizace. S predkompilovanym jadrem moc nedoporucuji - prinejmensim u
> mne je to znat. Ale na druhou stranu - ted uz mi "svizne" slape i
> prekladac:-)

Po pravde receno, nevim co by se dalo na predem pripravenych jadrech
vylepsit, aby to bylo vyrazne znat. Snad jedine vyhodit nepouzivane veci.
Jenze to da hodne prace a vysledny efekt ma hodnotu rekneme 100 nebo 200kB
uvolnene RAM (bez podpory PCI jeste o trochu vic). Takze se to hodi spise
v pripade, ze je malo pameti (treba 8MB).

Ladit vykon se da spise pomoci hdparm, jak se zminujete nebo pomoci zmeny
pomeru u VM pameti (mezi volnou, cachovanou a bufferama). No a dale ma
snad vyznam jen zahrnuti specialnich patchu pro svuj chipset (tech moc
neni, ale obcas se take nejaka oprava objevi).

Ostatni zmeny budou mit na vykon minimalni vliv. Takze snad uz jen
prelozeni knihoven s optimalizaci pro svuj procesor (jak jadra, tak
knihovny jsou treba v RH k dispozici pro nekolik procesoru, takze si staci
jen vybrat - ale instalator pri instalaci vybere sam ty nejvhodnejsi).

--
                        Milan Kerslager