Microsoft Executive Says Linux Threatens Innovation [URL]

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Únor 19 09:08:42 CET 2001

Dovolim si nesouhlasit.
Ten clovek je zcela v obraze a tento clanek je vysledkem.
To neni dusledek mimozy Allchina, ale jasny FUD (viz clanky na
http://underground.cz).
Vzbudme v lidech strach z neceho, popisme to tak, abychom to nehaneli moc,
ale  zato dukladne. Vuzijme vyhod toho, co pomlouvame a udelejme z toho
nevyhody.
Kdyz si k tomu pridate armadu pravniku od M$, konexe do vladnich vrstev,
skutecne dokazete hodne veci otocit do vaseho vetru.

Neni to blbost Allchina, ale excelentni manipulace pro "proste" lidi.

Honza