Microsoft Executive Says Linux Threatens Innovation [URL]

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Pondělí Únor 19 09:21:53 CET 2001

> Dovolim si nesouhlasit.
> Ten clovek je zcela v obraze a tento clanek je vysledkem.
Dovolim si s Vami souhlasit :) Nemyslel jsem to tak, ze by nemel tuseni, o
co jde M$ - myslel jsem to tak, ze nema tuseni o zivote z nejakeho vyssiho
pohledu. Kdyby mel, nedelal by, co dela.

> Kdyz si k tomu pridate armadu pravniku od M$, konexe do vladnich vrstev,
> skutecne dokazete hodne veci otocit do vaseho vetru.
> Neni to blbost Allchina, ale excelentni manipulace pro "proste" lidi.
Excelentni manipulace je excelentni blbost. Nemyslim ve smyslu inteligence
manipulatora.

AJ