Microsoft Executive Says Linux Threatens Innovation [URL]

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Únor 19 11:38:06 CET 2001

On Mon, Feb 19, 2001 at 09:21:53AM +0100, Jiri Licek wrote:

> Dovolim si s Vami souhlasit :) Nemyslel jsem to tak, ze by nemel tuseni, o
> co jde M$ - myslel jsem to tak, ze nema tuseni o zivote z nejakeho vyssiho
> pohledu. Kdyby mel, nedelal by, co dela.

Proc myslite, ze nema? Praxy sou praxy i dyz ma cowek prehled....

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Ako rozoznate skuseneho hackera od zaciatocnika?
Zaciatocnmk si mysli, ze kilobyte ma 1000 byte-ov a skuseny si mysli, ze
kilometer ma 1024 metrov.