Vyhodnost L2 cache

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 19 12:07:30 CET 2001

| Odesílatel: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>

| 	Bohuzel neni nahodou ani u SUNu, linearni skalovatelnost je sen kazde
| HW firmy (IBM, Intel (non x86 of cource), HP, SGI i SUNu), nejblize k
| linearni, alespon dle mne dostupnych grafu (odkazuji na skripta Prof.
| Dvoraka DrSc, reps. jeho prednasky na VUT VTI v kurzu Architektury
| pocitacu), konvergenci ma firma SGI se svoji sbernici Challenger.

Ech... Dekuji, cekal jsem, ze se mi nekdo ozve, potreboval jsem presne
tohle. Pred asi 10 dny jsem absolvoval technicko-obchodni "nalejvarnu" od
Sunu, samozrejme pouze v superlativech, tak bych rad vedel, kde co
"skripe".

Mimochodem, ty skripta nebo prednasky asi online nejsou, nebo ano?

Diky

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications