Vyhodnost L2 cache

Pondělí Únor 19 12:34:00 CET 2001

> Ech... Dekuji, cekal jsem, ze se mi nekdo ozve, potreboval jsem presne
> tohle. Pred asi 10 dny jsem absolvoval technicko-obchodni "nalejvarnu" od
> Sunu, samozrejme pouze v superlativech, tak bych rad vedel, kde co
> "skripe".

	'-) pokud si dobre vybavuji, tak ze jmenovanych firem vyse je na tom
SUN uplne nejhur co se prave tyce teto skalovatelnosti vs. linearnosti
(neberu-li v potaz super masinky ala M-Cube ci desitky tisic
jednoucelovych procesoru v ruznych kombinacich propojeni (toroid, mrizka
apod.))

	O te 'drahosti' SUNu (ale ono i HP a IBM si nema co zavidet) psali
jini.

> Mimochodem, ty skripta nebo prednasky asi online nejsou, nebo ano?

	Obavam se, ze nikoliv, nektere obrazky (grafy) by ale myslim sly
vystavit nebo alepson soukromne poslat... (skripta jsou vsak v
anglictine vcetne popisu, nevadi?) pro zacatek muzete zkusit hledat v
adresari zamestnancu na http://www.fee.vutbr.cz/ (Lokalni sluzby tusim)
a zde Prof. Dvorak...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno