ttyS0: 1 input overrun(s)

Michal Konupčík konup na azz.cz
Pondělí Únor 19 12:06:46 CET 2001

Dobry den,

v logu se mi velice casto objevuje zprava od kernelu, ktere se ne a ne
zbavit

ttyS0: 1 input overrun(s)

na stroji mam nasazenou Smart UPS od APC pres COM1 - coz je
nejspis od ni. Jako demona pouzivam powerchute. Problem je v tom,
ze stroj je 486ka / 80MHz / 32MB a bezi mi na nem bind, apache, upsd,
maskarada+FW, sendmail a 5 uzivatelu pristupujicich do svych schranek
pres imap a tak toho ma ten stroj sem tam plne zuby.
Na stroji je UART 16450 a tak bych videl problem nejpis v nastaveni
prenosove rychlosti na COMu. Zkousel jsem si hrat se setserial a stty
a vysledek zadny. Zkousel jsem ruzne nastaveni a nic. Nejspis delam
neco spatne. Mohl by jste me nekdo poradit, kde delam chybu ?

Zkousel jsem napr.
/bin/setserial /dev/ttyS0 divisor 48 spd_cust
/bin/stty 2400 </dev/ttyS0

    -konup-