login roota

Úterý Únor 20 23:08:22 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, Jan Povolny wrote:

> Nemyslim si, ze by to bylo zas tak pracne, kdyz to nektery loger (asi pam)
> pise do messages, tak proc by to nemohl psat jinam. Jen na to nemuzu v
> manualu k pamu prijit, tak jsem se zeptat v konferenci.

Do syslogu neco pise pam_warn, ale asi ho tezko presvedcite, aby to delal
prave jen pro roota. Ledaze byste pouzil muj experimentalni pam_if,
pripadne kombinaci neceho jako pam_rootok a tajnych magickych flagu
v konfiguraku (poradim jen, ze tam figuruji znaky [], zbytek si najdete
ve zdrojaku ;>).

Nebo si napiste vlastni modul.