Problém s diskem?

Tomas Honzak thonzak na atlas.cz
Pondělí Únor 19 23:16:58 CET 2001

Díky za odpověď, nicméně nevím jaké další informace bych měl poskytnout.
Problém jsem popsal výše - nelze zavést nové lilo ani připojit kořenový
adresář po natažení jádra z diskety či CD-ROM, e2fsck v obou případech
ohlásí poškozený nebo chybějící superblok. Rovněž druhá část varování

-- snip --
Partition 1 does not end on cylinder boundary:
      phys=(1023, 15, 63) should be (1023, 63, 32)
-- (atd), opakuje se pro všechny partitiony --

mi nepřijde jako zcela bezvýznamná. Ale to, že nemohu nainstalovat nové
jádro ani nabootovat z diskety, považuji za dost znepokojující.

TH

NiK Manson wrote:

> nevim v cem muze byt problem ohledne vasich problemu s ext2(napsal
> jste malo informaci), ale ohledne varovani fdisku si nedelejte starosti,
> je to bezne varovani ze mate velky disk a vubec bych se velmi divil ze
> by se vam to objevilo az ted, spise jste si toho predtim nevsiml.

*  Tomas Honzak        thonzak na atlas.cz  *
*
		 *
*  http://i.am/thonzak    ICQ: 47466562  *