StarOffice

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Únor 20 08:07:47 CET 2001

Stepan Liska wrote:

>   uz v nekolika recenzich a zminkach jsem se setkal s poznamkou, ze
> SO5.2 na predpripravenych jadrech nechodi dobre (pada). Tezko rict, proc
> by to tak melo byt.
>   Napr. viz SWN 01/2001, str. 40, levy sloupec, posledni odstavec -
> autor pise, ze po vyladeni jadra (odstraneni zbytecnych ovladacu) SO uz
> nikdy nepadnul.

K tomu padani. Mam pocit, ze pocesteny SO5.2 od Suse je mene stabilni
nez original. Treba pri vytvareni odkazu na jeho pracovni plose
spadl pomerne casto. Mel jsem vytipovanou posloupnost kliku, kterou
nesmim udelat. Taky chybny TT font mi ho vzdycky sejmul (i original od SUN).
Ale kdyz uz mam potrebne odkazy vyrobene, tak se to da... ;-)
Jadro mam vlastni (2.2.17).

                          Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/