StarOffice

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 19 23:48:19 CET 2001

  Dobry den,

Milan Kerslager wrote:

> Po pravde receno, nevim co by se dalo na predem pripravenych jadrech
> vylepsit, aby to bylo vyrazne znat. Snad jedine vyhodit nepouzivane veci.
> Jenze to da hodne prace a vysledny efekt ma hodnotu rekneme 100 nebo 200kB
> uvolnene RAM (bez podpory PCI jeste o trochu vic). Takze se to hodi spise
> v pripade, ze je malo pameti (treba 8MB).

  uz v nekolika recenzich a zminkach jsem se setkal s poznamkou, ze
SO5.2 na predpripravenych jadrech nechodi dobre (pada). Tezko rict, proc
by to tak melo byt.

  Napr. viz SWN 01/2001, str. 40, levy sloupec, posledni odstavec -
autor pise, ze po vyladeni jadra (odstraneni zbytecnych ovladacu) SO uz
nikdy nepadnul.

  Stepan.