OT: o datovych kabelech 2711 [was: Re: mygnokii]

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Únor 20 10:22:24 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, Petr Vanek wrote:

[snip]

> Jejda, me se tohle doma vali. A je nekde popis toho kabelu, nebo nekoho
> kdo to vyrabi (prodava)?

a vida, uz jsem myslel, ze jsem sam :-)
tohle info asi zna kazdy...
http://info.lantanet.cz/gsm/dancall_2711.html
tady by brzy mela byt i podrobnejsi schemata.

a tady nekdo nabizel kabely:
http://list-archive.gin.cz/hw-news/0009/msg00624.html

a tenhle clovek toho vi a (ma) opravdu hodne:
http://web.telecom.cz/vojta/

a na serveru http://www.odblokovani.cz/ je schema kabelu. to vam ale moc
nepomuze, leda byste to nabastlil s pomoci spendliku jako pavel machek :-)

hezky den
ladis