OT: o datovych kabelech 2711 [was: Re: mygnokii]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Únor 22 11:23:54 CET 2001

Ahoj!

> a vida, uz jsem myslel, ze jsem sam :-)
> tohle info asi zna kazdy...
> http://info.lantanet.cz/gsm/dancall_2711.html
> tady by brzy mela byt i podrobnejsi schemata.
>
> a tady nekdo nabizel kabely:
> http://list-archive.gin.cz/hw-news/0009/msg00624.html
>
> a tenhle clovek toho vi a (ma) opravdu hodne:
> http://web.telecom.cz/vojta/
>
> a na serveru http://www.odblokovani.cz/ je schema kabelu. to vam ale moc
> nepomuze, leda byste to nabastlil s pomoci spendliku jako pavel machek :-)

Varovani Pavla Machka:

Dancall ma plisky venku, takze pokud nedokazete nacpat plisek do
plastiku, tak mate smulu.

Jinak k nokii 2110 se mi podarilo sehnat konektor, takze uz mam
spolehlivy kabel. S trochou sikovnosti (napajeni z baterie telefonu
misto napajeni ze serioveho portu) to jde napojit i na philips velo
(kapesni pocitac).

Mam na tom rozchozeny prijimani posty -- posta se kouskuje a posila po
SMS-kach.
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org