Vyhodnost L2 cache

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Únor 20 11:57:06 CET 2001

Cejka Rudolf wrote:
: - Vykonnost UltraSparcu se mi zda byt dobra jen u realnych vypoctu.
:   V pripade celociselnych a obecnych operaci jsou prumerne (novy
:   UltraSparc III mi jeste nikdo neposkytnul ;-).

	Mel jsem dojem, ze tohle je mimo jine tim, ze oni nemaji operaci
bitove rotace nebo (nevim presne) shiftu jako instrukci, ale je potreba
skladat ze dvou operaci. Takze kdyz mate aplikaci, ktera takoveto operace
potrebuje, mate dost smulu (dobre to bylo videt kdysi na RC5-cracking contest).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)