pomalost LINUXU

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Úterý Únor 20 15:13:51 CET 2001

> Ale vemte si to z pohledu bezneho uzivatele jez radi nazyvate BFU.
> Proc by mel neco optimalizovat, prekladat jadro a pod. ? On chce
> nainstalovat system a pracovat a ne se jeste nekolik hodin namahat s
> jakousi optimalizaci. Pod pojmem multimedia rozumim nejen prehravani
> videa a zvuku, ale take jeho editaci, zpracovani, komresi, nahravani
> videa atd. A stale jeste nemam ten textak s moznosti upravy velikosti
> stranky na A5 :)
>
> ~MarCz~
Jakou pouzivate distribuci? Jestli je to Slackware 3.2, tak vas
dotaz chapu, ale pokud mate napr. RH 6.2, 7.0 nebo Mandrake
7.1, 7.2 pak nechapu, o cem to mluvite. Neni potreba nic
optimalizovat, pokud po tom netouzite a nebo to nepovazujete za
nutne (bavim se o uzivatelskem desktopu). Proste vsechno funguje
tak, jak ma - pokud tam chcete instalovat Oracle server, tak potom
jadro prekladat musite, ale to asi nebude Vas pripad.
O videu nevim nic, ale pochybuji, ze primo v instalaci napr. 95 nebo
NT mate nainstalovanej soft pro praci s videem. Ja si to rozhodne
nemyslim. A mam pocit, ze se na to pouziva specialni soft, kterej
neco stoji (alespon neco takoveho pouziva jeden znamej a
rozhodne to neni zadarmo - pokud nejste zrovna priznivec warezu).
Takze mi to prijde jako plac na spatnem hrobe...
S pozdravem Martin Chaloupka