pomalost LINUXU

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Úterý Únor 20 15:26:44 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, you wrote:

> Jakou pouzivate distribuci? Jestli je to Slackware 3.2, tak vas
> dotaz chapu, ale pokud mate napr. RH 6.2, 7.0 nebo Mandrake
> 7.1, 7.2 pak nechapu, o cem to mluvite. Neni potreba nic
> optimalizovat, pokud po tom netouzite a nebo to nepovazujete za
> nutne (bavim se o uzivatelskem desktopu). Proste vsechno funguje
> tak, jak ma - pokud tam chcete instalovat Oracle server, tak potom
> jadro prekladat musite, ale to asi nebude Vas pripad.
> O videu nevim nic, ale pochybuji, ze primo v instalaci napr. 95 nebo
> NT mate nainstalovanej soft pro praci s videem.

V 95 a NT ne, ale v 2000 snad neco je... Jenze co jsem cetl v Chipu o hruzach
pri instalaci Win2000, tak mi teda jako system pro BFU pripada spis RedHat (s
jinymi linuxy jsem zatim nemel tu cest...), nez Win2000 .... Instalace vic nez
pohodova, po upgrade temer vse okamzite jelo... Windows never more