Alsa (delsi)

Úterý Únor 20 15:51:20 CET 2001

> Hmm... proc pouzivat reisefs namisto ext2?

	Protoze poskytuje v zakladni vybave neco jineho...

> Alsa ma proste neco navic, je lip navrzena (napr. umi vic zvukovek zaraz,
> nebo divali jste se nekdo jak vypada architektura sekvenceru u alsy a oss,
> proste nebe a dudy..)

	Mozna, ale nepovazuji se za BFU a z instalace (navic neuspesne) ALSA
driveru se mi jezily vlasy na hlave... jedna vec je co to umi, druha co
na to 'zelezo' existuje a kdo/co to podporuje (v IT a nejen zde to mate
se vsim stejne)

> Navic se alsa kompiluje _vedle_ kernelu bez nutnosti  jeho prekompilovani.

	??? ALSA je snad modul do jadra, to same jakykoli jiny driver, ne? -
rozdil tu nevidim...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno