Alsa (delsi)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 20 16:03:26 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Protoze poskytuje v zakladni vybave neco jineho...

> 	Mozna, ale nepovazuji se za BFU a z instalace (navic neuspesne) ALSA
> driveru se mi jezily vlasy na hlave... jedna vec je co to umi, druha co
> na to 'zelezo' existuje a kdo/co to podporuje (v IT a nejen zde to mate
> se vsim stejne)

> 	??? ALSA je snad modul do jadra, to same jakykoli jiny driver, ne? -
> rozdil tu nevidim...

 IMHO je ALSA ve stavu tezkeho vyvoje, doporucuji nechat tyto debaty na
kernel 2.5 a na dobu kdy distrubuce budou na tento kernel pripraveny.

 Priznam se, ze jsem se k hrani s ALSA(ou) jeste nedostal, ale jen pohled
na jejich web je dostatecny aby se clovek dozvedel, ze jde o komletni a
hlavne modularni rozhrani ke zvuku a to vcetne knihovny. Nebo znate
"jakykoli jiny driver" ktery umoznuje psani programu tak jako ALSA?

			Karel