login roota

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Úterý Únor 20 15:20:25 CET 2001

>   proc to potrebujete?
>   Nestacilo by vam grepnout messages na rootovy loginy?
>   Nebo "last root"?
>   Zda se mi to moc prace, ale jde samozrejme o to, na co to potrebujete.

*** Chci to logovat zvlast, protoze to pak potrebuji on-line cpat nekam
jinam :-)).

"last root" IMHO nezaloguje roota prihlaseneho pres su, coz je to jedine,
jak se na roota hlasim, alespon ne u me.
Nemyslim si, ze by to bylo zas tak pracne, kdyz to nektery loger (asi pam)
pise do messages, tak proc by to nemohl psat jinam. Jen na to nemuzu v
manualu k pamu prijit, tak jsem se zeptat v konferenci.

S pozdravem
Jan Povolny