Alsa (delsi)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Únor 20 18:09:28 CET 2001

> 	Mozna, ale nepovazuji se za BFU a z instalace (navic neuspesne) ALSA
> driveru se mi jezily vlasy na hlave... jedna vec je co to umi, druha co
> na to 'zelezo' existuje a kdo/co to podporuje (v IT a nejen zde to mate
> se vsim stejne)

Nevim na co narazite. Me instalace alsy probehla bez problemu (kdyz
pominu to, ze mam blbou pamet a taxe kompilace kazdou chvili kousala.
To me ale dela i jinde).  Z tar.bz2 baliku jsem jednoduse udelal
rpm-ko.

> 	??? ALSA je snad modul do jadra, to same jakykoli jiny driver, ne? -
> rozdil tu nevidim...

Jenze narozdil od jinych nemusite jadro patchovat. Proste jen rozbalite
balicek a skompilujete moduly (bez nutnosti zasahovat do nainstalovaneho
ňadra) a skopirujete do /lib/modules/...

Navic by se snad alsa mela v  dohledne dobe stat soucasti standartniho jadra..
(uz se na to tesim).

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Ako rozoznate skuseneho hackera od zaciatocnika?
Zaciatocnmk si mysli, ze kilobyte ma 1000 byte-ov a skuseny si mysli, ze
kilometer ma 1024 metrov.