Alsa (delsi)

Středa Únor 21 08:44:38 CET 2001

> Nevim na co narazite.

	Mluvilo se tu o novych /dev/* a jejich bezva moznostech, rikam, je to
super, tesim se, ale kdyz nemam uzivatelske aplikace ktere to umi vyuzit
k cemu mi takove devices / drivers v tuto chvili jsou...

> Me instalace alsy probehla bez problemu (kdyz
> pominu to, ze mam blbou pamet a taxe kompilace kazdou chvili kousala.
> To me ale dela i jinde).  Z tar.bz2 baliku jsem jednoduse udelal
> rpm-ko.

	Mozna, ale kdyz nekdo udela RPM distribuci pro RH a opomene pomerne
zasadni veci distribuce-specific (zminovany napr. console.perm), pak BFU
ma uplne po ftakach...

> Jenze narozdil od jinych nemusite jadro patchovat. Proste jen rozbalite
> balicek a skompilujete moduly (bez nutnosti zasahovat do nainstalovaneho
> ňadra) a skopirujete do /lib/modules/...

	To je bezva, ale jak se tu jiz nekolikrat psalo 'interface' mezi moduly
a jadrem nebyl nikdy ustanoven...

> Navic by se snad alsa mela v  dohledne dobe stat soucasti standartniho jadra..
> (uz se na to tesim).

	Ja se take tesim, neodsuzuji, pouze komentuji... a kdyz ma nekdo
problem se starou zvukovkou z dob cisare a neni (asi jako ja) schopen ji
rozchodit s ALSA, doporucil jsem mu cestu, kterou jsem jiz pred nekolika
lety uspesne vyzkousel... (pochybuji, ze dotycny potreboval vice jak
/dev/midi a /dev/dsp)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno