pomalost LINUXU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 20 19:10:04 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, MarCz wrote:

> Proc v Linuxu veskere operace v grafickem prostredi /Xfree/ trvaji 10x tak
> dlouho jak ve Windows ? Proc StarOffice nabiha 2 minuty ? Kde najdu rychly

Protože máš málo paměti, běží ti Xserver v moc barvách, máš špatný xserver
pro svoji grafiku.
Jinak teď jsem měřil start SO a na K6-2 500MHz 64M ram HD na ATA-33
naběhne za 30s a tak stejné je to i při K6-2 300MHz brzdí mi to paměť a
HD.

> textovy editor s moznosti nastaveni stranky na format A5 a libovlnymi okraji
> ?

Už ti tu hodně lidí odpovědělo.

> No nevim, ale zatim  se Linux jako desktop moc nehodi. A na multimedia
> vubec.

Hodí taky, ale musíš nakoupit potřebné programy, vše není zadarmo.
Jinak samozřejmě u win dostaneš s ovladačem pro grafiku i nějaký program
pro přehrávání videa, u zvukovky taky a že to nedělají pro linux není
problém Linuxu, ale výrobců HW

Pro zvuk jsem objevil pár zadarmo a používám je, pro video je to horší
našel jsem pár co se mi líbily, ale ty nebyly zadarmo takže pro přehrávání
videa používám w95.

Takže na w95 hraji pouze nějaké hry pro zábavu a přehrávám video, ostatní
Linux.

> ~MarCz~
> marcz na seznam.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.