pouziti jednoho zvuk. zarizeni vice programy najednou

David Kalita xkalitad na den.sin.cvut.cz
Středa Únor 21 00:35:25 CET 2001

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:

> esound ?

Jo jenze to pak musis poustet jednotlive aplikace - neco jako
$esddsp aplikace
a jeste predem nezapomenout odemknout esd, aby ho mohli pouzivat i ostatni
useri
$esdctl unlock - nebo neco v tom smyslu

jenze se me stalo, ze nektery to nepodporujou a nektery tak brutalne
zpomalej ze to je des - zkousel jsem dat esd vetsi prioritu, ale moc to
nezabiralo (prehravani videa(mpg) + mp3).

No nekde jsem cetl, ze se do budoucna planuje nahrada esoundu necim lepsi
- ale cim  ? (aRts co pouziva KDE je prej moc komplikovany).
Psali to v nejakem clanku o Gnome (teda asi).

--
David Kalita [EZaSIN]Chicken
kalitad na centrum.cz