pouziti jednoho zvuk. zarizeni vice programy najednou

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Únor 21 07:52:24 CET 2001

On Tue, Feb 20, 2001 at 11:35:25PM +0000, David Kalita wrote:

> Jo jenze to pak musis poustet jednotlive aplikace - neco jako
> $esddsp aplikace

co takhle pouzit aliasy?

> a jeste predem nezapomenout odemknout esd, aby ho mohli pouzivat i ostatni
> useri
> $esdctl unlock - nebo neco v tom smyslu

A  to se neda udelat nekdy pri bootu?

> No nekde jsem cetl, ze se do budoucna planuje nahrada esoundu necim lepsi
> - ale cim  ? (aRts co pouziva KDE je prej moc komplikovany).
> Psali to v nejakem clanku o Gnome (teda asi).

No, tak to bylo urcite nekdy pred 150 lety, ne? Gnome docela sleduju, ale
peknou xvili se ohledne esoundu nedeje  nic :-(((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Ako rozoznate skuseneho hackera od zaciatocnika?
Zaciatocnmk si mysli, ze kilobyte ma 1000 byte-ov a skuseny si mysli, ze
kilometer ma 1024 metrov.