Alsa (delsi)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Únor 21 09:45:15 CET 2001

> Mozna, ale nepovazuji se za BFU a z instalace (navic neuspesne) ALSA
> driveru se mi jezily vlasy na hlave... jedna vec je co to umi, druha co
> na to 'zelezo' existuje a kdo/co to podporuje (v IT a nejen zde to mate
> se vsim stejne)

Divne, ja ani moc nestudoval dokumentaci a rozjel jsem to bez problemu. V
kazdem balicku je podadresar utils a tam skript makerpm (nazev skriptu a
adresare je mozna trochu jiny, uz si nevzpominam presne), ten jsem spustil a
vyrobilo se rpmko, ktere jsem normalne nainstaloval. Pak jsem prachsproste
opraskl z nejakeho prikladu konfiguraci do modules.conf, zmenil par
nastaveni a bylo vymalovano.
Abych jen nechvalil. Nakonec to stejne nepouzivam, protoze v dokumentaci je
moje zvukovka oznacena jako podporovana, ale uz tam zapomneli pripsat, ze
pouze k prehravani PCM. S midi si ani nevrznu....

> ??? ALSA je snad modul do jadra, to same jakykoli jiny driver, ne? -
> rozdil tu nevidim...

ALSA momentalne (verze 0.5.10) nejde zakompilovat do jadra. Pouze jako
moduly. V dokumentaci je nejake povidani o tom, ze se to tam tvurci snazi
protlacit.

S pozdravem Zdenek Bohm