pomalost LINUXU

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Únor 21 11:57:18 CET 2001

ahoj,
hezka flamewar ;-))). takze si dovolim take par poznamek.
staram se (jinaxe to rici neda) o par klasickych uzivatelu typu BFU
nejhrubsiho zrna a ti od systemu pozaduji, aby jim poskytl informace a to
nejlepe na jedno kliknuti mysi nebo jednu klavesu. bohuzel marketingovou
masazi casopisu typu chip (napriklad,neberte to jako narazku nebo urazku)
slysi chvalu na linux (nebo na wokna) a doslova vyzaduji jeho nasazeni.
podle mne by se mel kazdy rozhodnout na co chce system pouzit a kolik do
toho chce investovat a podle toho se rozhodovat. vec jednoducha a jasna.
i mne na linuxu spousta veci nevyhovuje a na windowsech taky, ale rekl bych
ze pro trochu znaleho je linux preci jen vyhodnejsi. paradoxne jsem zacal u
nekterych klientu prosazovat windowsy (ntcka), protoze jsou pro ne
vyhodnejsi na pouziti jake potrebuji.
hlavni rozdil linuxu a woken je ten (muj nazor overeny praxi) je ze wokna
vam nikdy nereknou co se deje (hlaska typu nastala chyba xzyzdscrgxs a okno
bude zavreno je k nicemu i beznemu uzivateli, protoze co pak ma rici
spravci).
kdo umi cist (hlavne anglicky) a ma dost casu, tak nemuze mit s linuxem
problemy pri beznem pouziti. a rekl bych ze historie teto konference to
ukazuje, kolik problemu se tu resilo klasickym RTFM?
zdravi martin d.