pomalost LINUXU

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Únor 21 14:05:13 CET 2001

On Wed, 21 Feb 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Autodetekcii vo Win sa neda prilis co vytknut.

Ha ha ha ha ha ha ha ...

Omlouvam se, ale neudrzel jsem se. Prihodim par prihod s instalaci
Windows: po rebootu v ramci instalace zmizla ve Windowsech CD-ROM, ze
ktereho se provadela instalace - vysledek: pad instalace, nutnost
prekopirovat CD na disk. Nebo mi taky treba nedetekovaly seriovou mys -
jeste, ze Windows jdou ovladat klavesnici nepomerne lepe nez nektere
programy v Xech (kdyz pominu emulaci mysi pomoci kurzorovych sipek) -
bohuzel tu mys jsem jim proste nevnutil. Nebo mi taky treba odmitly
nainstalovat zvukovku (resp. po (automaticke) instalaci nechodila). Po
nekolika dnech pokus-omyl se objevil postup: nainstalovat ovladac od uplne
jine zvukovky, nainstalovat odvladac te spravne zvukovky (objevi se u nej
vykricnik ci co), odinstalovat ovladac te spatne zvukovky. A voila,
funguje to. To i ten Red Hat 6.1 jsem nainstaloval i s korektne chodicima
Xama bez problemu.

Davam si tak asi 50 bodu za OT.

S pozdravem,

Stepan Roh