pomalost LINUXU

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Únor 21 15:04:04 CET 2001

Pomalu se nam to presunulo nekam jinam.

Taky pouzivam windows (v zamestnani), posledni dobou vyhradne NT a proc prvni
co udelam je instalace CygWin, perl, tex a vim (a jeste nevim co jeste)?
Protoze mi chybi spousta unixovych utilit - grep, find, perl, bash...

Mam je proste rad, dobre se mi s nimi pracuje a jsem zvykly na urcity komfort.
Ovsem to co ja povazuji za skvele, muze nekomu pripadat jako naprosta
zhovadilost a vubec to nepotrebuje.

O tom to cele je, pokud nekdo klika a klika je to jeho vec, ja radeji napisu
prikaz pres cely radek, nez bych ctvrt hodiny klikal a prijde mi to
pohodlnejsi. Proto budu vychvalovat unix (obecne), kudy budu chodit, ale chapu,
ze pro nekoho to neni to prave. Pokud si nekdo predtavuje komfort jinak, asi ma
na unixovych systemech (minimalne zatim) smulu.

On Wed, Feb 21, 2001 at 01:22:07PM +0100, Pavel Kub?nka  wrote:
> shady software), I had a P133 with 32MB of memory, and that was enough to
> run what I did, which included photo editing, Internet Explorer 4, Netscape

No to bych chtel videt jak vypada "photo editing" na P133 s 32MB RAM (v
jakemkoliv systemu)...